Frézy z tvrdokovu

Vše co souvisí s bonsajovým uměním...

Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod kuncarladislav » 07 dub 2014, 16:45

Zdravím,
nabízím frézy z tvrdokovu dle potřeb zájemce.
Na přání jsem schopen udělat frézu dvoubřitou,tříbřitou nebo čtyřbřitou tak i průměr stopky či frézy.
Zuby rovné nebo šikmé,čelo činné nebo nečinné.
Cena frézy 700,-Kč

Dodatečně jsem schopen tyto frézy přeostřit.

Pokud někdo bude mít zájem:

mail: kuncarladislav@seznam.cz
tel: 777666876
Přílohy
1.JPG
1.JPG (109.48 KiB) Zobrazeno 6306 krát
2.JPG
2.JPG (69.58 KiB) Zobrazeno 6312 krát
3.JPG
3.JPG (86.01 KiB) Zobrazeno 6277 krát
4.JPG
4.JPG (92.06 KiB) Zobrazeno 6270 krát
5.JPG
5.JPG (94.84 KiB) Zobrazeno 6279 krát
kuncarladislav
 
Příspěvky: 338
Registrován: 19 čer 2009, 15:05

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod Jarek Servus » 04 kvě 2014, 20:57

Podle mých představ mi Laďa udělal dvě frézky. Průměr upínací části stopky 3,2 mm, průměr stopky u pracovní části 6 mm, průměr pracovní části 20 mm, 3 zuby šířka 3 mm. Jedna frézka rovná, druhá šikmá, čelo nečinné. Dnes jsem vyzkoušel na suchém dubovém špalku a jedou jak dravec. :clap: :clap: Mám frézku PROXON do 8.000 ot/min.
Jarek
Nemusí pršet, stačí když leje
jpms@volny.cz
http://www.bkhana.cz/.
Uživatelský avatar
Jarek Servus
 
Příspěvky: 2557
Registrován: 19 čer 2009, 21:23
Bydliště: Drahanská vysočina
člen ČBA: ne

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod Martin Drábek » 04 kvě 2014, 23:17

Jarku, Láďo, tohle téma mě samozřejmě zajímá. A první věc která mě napadně je, že jak se to ztupí, tak je to nepoužitelné. Jak dlouho to vydrží ostré? Vypadá to jako poctivá práce, takže by bylo fajn to více rozebrat. Jaký je to konrétně materiál? Surové železo je moje ofiko práce, takže sem hoď např. nějakou ČSN nebo Wr.n.
Uživatelský avatar
Martin Drábek
 
Příspěvky: 438
Registrován: 10 bře 2009, 21:52
Bydliště: Olomouc - Velký Týnec

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod Jarek Servus » 05 kvě 2014, 08:41

Martine, je to opravdu poctivá precizní práce, a jak píše Laďa, dají se i přeostřit. To by mohl zvládnout u dobrý brusič. Jednoho, co mi brousí kleště, jsem se ptal a tvrdil, že by to zvládl. Uvažuji o tom, že si ještě pořídím nějakou s činným čelem na práci v dutinách. Běžné nástroje, co se prodávají k frézování mají jemné zuby a při práci v dutinách se okamžitě zanáší, nebo zalepí. Martine, jak se brousí Vaše frézky? nebo se musí koupit náhradní ostří? Jsem analfabet, co se týče zhotovování a oprav nástrojů, tak se asi hloupě ptám.
Naposledy upravil Jarek Servus dne 05 kvě 2014, 21:03, celkově upraveno 1
Jarek
Nemusí pršet, stačí když leje
jpms@volny.cz
http://www.bkhana.cz/.
Uživatelský avatar
Jarek Servus
 
Příspěvky: 2557
Registrován: 19 čer 2009, 21:23
Bydliště: Drahanská vysočina
člen ČBA: ne

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod kuncarladislav » 05 kvě 2014, 11:47

Ahoj,jarku jak jsem ti psal mail ohledně těch fotek,tak jestli je můžeš vložit i sem,aby to kluci mohli vidět.
Přebroušení je možné v podstatě kdekoliv,kde mají odpovídající mašinu.U mě je to jen jednoduší v tom,že mám program z výroby,takže nemusím zjišťovat úhly,zubovou mezeru atd.
Ještě doplním,že frézy jsou vyrobeny z jednoho kusu materiálu(tvrdokovu),který vyvrtá i kalenou ocel.Pro srovnání HSS ocel je proti tvrdokovu úplné blato.
Další dotazy rád zodpovím.
kuncarladislav
 
Příspěvky: 338
Registrován: 19 čer 2009, 15:05

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod kuncarladislav » 05 kvě 2014, 11:49

Martine to přesný číslo materiálu pozjišťuji
kuncarladislav
 
Příspěvky: 338
Registrován: 19 čer 2009, 15:05

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod Jarek Servus » 05 kvě 2014, 20:59

Přidávám fotky frézek, snad postačí. Martin je vyrobil podle společné dohody. Zkoušel jsem je do 6.000 ot/min a byly přesné, žádná vibrace ...
Přílohy
SAM_0044.JPG
SAM_0044.JPG (140.89 KiB) Zobrazeno 5893 krát
SAM_0046.JPG
SAM_0046.JPG (134.79 KiB) Zobrazeno 5885 krát
SAM_0047.JPG
SAM_0047.JPG (139.81 KiB) Zobrazeno 5912 krát
SAM_0048.JPG
SAM_0048.JPG (128.34 KiB) Zobrazeno 5862 krát
Jarek
Nemusí pršet, stačí když leje
jpms@volny.cz
http://www.bkhana.cz/.
Uživatelský avatar
Jarek Servus
 
Příspěvky: 2557
Registrován: 19 čer 2009, 21:23
Bydliště: Drahanská vysočina
člen ČBA: ne

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod Martin Cigánik » 06 kvě 2014, 19:00

6000 otáček za minutu? Není to málo? Pracuju s dremelkou a pod 15000 ot/min nejdu protože je to trápička, ideálně tak 20000 ot/min....
Ale je pravda,že používám frézu z bonequipu, která mi přijde trošku sofistikovanější... a i přes hromadu mrtvého zpracovaného dřeva mi nepřijde, že by otupila...
Martin Cigánik
 
Příspěvky: 279
Registrován: 03 črc 2009, 22:08
Bydliště: Vsetín

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod Jarek Servus » 06 kvě 2014, 22:09

Na víc otáček jsem ji nezkoušel, má fréza PROXON má deklarováno 8.000 ot. Frézku dvoubřitou od bonequipu máme klubovou a za 6 měsíců co jsme si jí půjčovali a používali v klubu vypadá otupěle.
Jarek
Nemusí pršet, stačí když leje
jpms@volny.cz
http://www.bkhana.cz/.
Uživatelský avatar
Jarek Servus
 
Příspěvky: 2557
Registrován: 19 čer 2009, 21:23
Bydliště: Drahanská vysočina
člen ČBA: ne

Re: Frézy z tvrdokovu

Příspěvekod pájaombre » 07 kvě 2014, 08:22

Čauky přátelé,také dělám trochu strojařinu,koukám Láďo poctivá prácička,v broušení není žádný problém,materiál také slušný,je jasné,že Martin a Lukáš mají v obchodě kvalitnější se snadno vyměnitelným břitem,ale vzhledem k ceně kterou udáváš mi bohatě stačí ty tvé.Nebudeš náhodou v Merklíně?
pájaombre
 
Příspěvky: 611
Registrován: 29 črc 2010, 10:13

Další

Zpět na Daruji, sháním, prodám, vyměním...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron