Hádej kdo jsem ジ

Když nevíme, tak se ptáme...

Hádej kdo jsem ジ

Příspěvekod Honza B. » 26 srp 2010, 21:06

Zdravim všechny bonsaisty,
prvně bych chtěl poděkovat za aktivaci účtu :) . Získal jsem tuhle bonsai , ale chybí jí štítek s názvem. Podle par fotek tady na foru bych rekl ze je to Sageretie ale nejsem si moc jisty tolik se v tom neorientuji. Fotky nejsou nic moc, ale lepsi to nebude, bohuzel tenhle starickej fotak nema ani makro rezim.
Ještě bych chtěl poprosit o pár rad jak teď postupovat když to mám před sebou. Jsem úplný začátečník, dočetl jsem se že bych měl bonsai co nejdřív přesadit po přenesení domu. To že by to měla být Akadama jsem si ale přečetl pozdě a mam teď doma "Zeminu pro bonsaie" je to hodně špatné ? :think: Taky se mi zdá že má pár suchých větvých, na fotkách to neni moc vidět, teda spíš bych řekl že převážnou vetsinu, ale mozna tak mají vypadat že,že?? :mrgreen: :mrgreen: :D ale lístky má zelený a pár jich vypadá že nedavno narostli tak to nebude snad tak zlé :roll: zkusim o víkendu udělat lepší foto.
Honza B.
 
Příspěvky: 8
Registrován: 26 srp 2010, 20:09
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Hádej kdo jsem ジ

Příspěvekod Jurino » 26 srp 2010, 21:26