Otakar Šuhaj píše:Ahoj Zdeňku. Ještě jsi nepřišel na to, že český člověk, pokud hledá reklamaci, dokáže téměř všechno??????????
Ahoj Oto
Nemyslím si že by zrovna tohle byl ten případ,ale jinak máš jistě pravdu,sám jsem zažil reklamace na výrobkách z mé dílny,které byly na "přezdržku"...myslím ty reklamace,nééé výrobky
Vladimír Vinický píše:Osobně mám již několik let dva Fiskarsy, jeden půlkulatý, jeden rovný a zatím přežily všechna má kopání a hlavně všelijaká skákání, mlácení a páčení. Tak jsem zatím spokojený, dělají hnedle samy, vyžadují jen trochu odborné vedení.
Já jsem Vlád'o na ten Fiskars už nalomenej,ono mít za tu cenu dva kvalitní rýče a nebo jen jeden ...??
a navíc, Fiskars si myslím nemůže dovolit udělat si špatnou reklamu při nějakém defektu/výrobní vadě atd. V tom mém odkazu na recenzi ohledně Idealu se na "poškozeného" český dovozce údajně úplně vykakal. Jinak jsem se právě vrátil z kopání, kde jsem Ideal opět používal a zase můžu říct jen : NÁDHERA , vůbec jsem nepoužil krumpáč ani motyku,vše obstaral jen ten rýč a zahradnické nůžky. Jdu sázet .......