Puklice

Puklice

Příspěvekod kromax » 30 kvě 2009, 12:32

potřebuju poradit...na mém fíkusu se mi usadily puklice a nemůžu se jich žádným postřikem zbavit :cry: nepomáhá ani obírání a následný postřik, protože za dva tři dny jsou tam zase :cry: můžete mi prosím někdo poradit, co s nima?
Petr
Uživatelský avatar
kromax
 
Příspěvky: 21
Registrován: 30 kvě 2009, 12:04

Re: Puklice

Příspěvekod Jarda Marek » 30 kvě 2009, 18:22

Mehcanicky obrat a postříkat BIOOLem a mělo by to zabrat :think: . Mimochodem vítám Tě na fóru.
Osvojte si základy své práce, jedině tak se můžete stát skutečnými mistry.
Ať nám rostou. Jarda.
bonsai-greenhorn@email.cz
Uživatelský avatar
Jarda Marek
 
Příspěvky: 4269
Registrován: 01 úno 2009, 10:35
Bydliště: okres Litoměřice
člen ČBA: ano

Re: Puklice

Příspěvekod kromax » 31 kvě 2009, 09:52

děkuju za přivítání...myslím, že se tady budu hodně vyptávat, jsem teprve začátečník :oops:
jinak doteď to mechanicky obírám...a stříkám Methationem :oops: (ale asi bych to neměl říkat moc nahlas...). Tak ja zkusím ještě ten BIOOL. Ještě jednou dík za radu
Petr
Uživatelský avatar
kromax
 
Příspěvky: 21
Registrován: 30 kvě 2009, 12:04

Re: Puklice

Příspěvekod Jarda Marek » 31 kvě 2009, 18:58

Vyptávej se vyptávej i my se tím učíme :think: my všichni jsme tu greenhorni no a ten boj stou puklicí vydrž :jedna: měl by to být přípravek který je trochu přilnavý olejový když s ním puklici nastříkáš tak se udusí protože nebude :naughty: moct dýchat.
Osvojte si základy své práce, jedině tak se můžete stát skutečnými mistry.
Ať nám rostou. Jarda.
bonsai-greenhorn@email.cz
Uživatelský avatar
Jarda Marek
 
Příspěvky: 4269
Registrován: 01 úno 2009, 10:35
Bydliště: okres Litoměřice
člen ČBA: ano

Re: Puklice

Příspěvekod Martin Kolacia » 31 kvě 2009, 22:24

dokonce se u nás prodává přípravek "puklistop" ..... nezkoušel jsem ale ten by snad mohl zabrat :idea:
Martin Kolacia
 
Příspěvky: 400
Registrován: 21 bře 2009, 19:37
Bydliště: D. Dunajovice

Re: Puklice