Granatové Jablko Pomoc

Granatové Jablko Pomoc

Příspěvekod Miloslav Jindra » 07 kvě 2017, 11:23

Ahoj na Vánoce jsem dostal svou první bonsaii, jsem ještě amatér a moc bonsaím ještě nerozumím tak vás prosím o rady co sní mám dělat.
Bonsaii je stará 15-16 let teda to mi bylo řečeno, dále je vysoká 35cm i s miskou, mám ji daný na okně na východním parapetu když je hezky tak ji vyndám i ven na sluničko, jinak letos už krásně kvete měla spoustu květů ale dost jsem jich ušmikl, v zimě rostla jako z vody takže jsem ji vždycky nové větvičky ustřihnul podle tvaru aby se mi zkrátka líbila, hnojim jí NPKčkem ještě jsem ji nepřesazoval a substrát je původní, byla zakoupená v Bonsai centru Libčany. Chtěl bych vás moc poprosit o rady :))
Přílohy
Hlavní11111.jpg
Hlavníě2222222.jpg
Hlavní3333.jpg
Hlavní44444.jpg
Koruna.jpg
Uživatelský avatar
Miloslav Jindra
 
Příspěvky: 8
Registrován: 03 kvě 2017, 20:06
Bydliště: Hůrky 113

Re: Granatové Jablko Pomoc

Příspěvekod Miloslav Jindra » 07 kvě 2017, 11:24

Zde ještě pár fotek
Přílohy
Rozměry Druhé celé.jpg
Rozměry blízko.jpg
hvůjo.jpg
Uživatelský avatar
Miloslav Jindra
 
Příspěvky: 8
Registrován: 03 kvě 2017, 20:06
Bydliště: Hůrky 113

Re: Granatové Jablko Pomoc

Příspěvekod Jarek Servus » 07 kvě 2017, 20:19

Ahoj Mílo, sice nepěstuju pokojovky, ale posílám alespoň odkaz. viewtopic.php?f=19&t=1547 Hnojivo je výborné, dají se používat i jednodužsí, např. Krystalon.
Jarek
Nemusí pršet, stačí když leje
jpms@volny.cz
http://www.bkhana.cz/.
Uživatelský avatar
Jarek Servus
 
Příspěvky: 2640
Registrován: 19 čer 2009, 21:23
Bydliště: Drahanská vysočina
člen ČBA: ne

Re: Granatové Jablko Pomoc

Příspěvekod Martin Iša » 07 kvě 2017, 21:12