Serissa Foetida

Serissa Foetida

Příspěvekod Kllarka17 » 30 zář 2012, 19:06

Zdravím všechny,
jsem ještě méně než začátečník ale ráda bych vám ukázala mojí serissu. Je odřízkovaná z velké serissy, která mi bohužel umřela. Koupila jsem ji v akci a byla v hrozném stavu ale alespoň něco mi po ní zbylo :). Jsou to složité rostlinky a je těžké se jim zavděčit. Zajímal by mě názor odborníků a zkušenějších pěstitelů :). Předem se omlouvám za fotky, vím jak by se to mělo fotit ale většinou nestíhám. A taky se vám asi nebude líbit, co používám za dráty ale mě se to osvědčilo, hlavně proto, že si hodně rostlinek pěstuji od semínek. Já jsem spíš taková, že když něco nemám tak vymyslím čím to nahradit. Až budu pracovat a mít dost peněz na koníčka tak si nakoupím vše potřebné a kvalitní ale teď musím improvizovat :D, tak mi za to moc nevynadejte prosím :). Ale za všechny ostatní chyby jen do mě :D !
Přílohy
březen 2010-1v.jpg
březen 2010
v.jpg
Květen 2012
srpen 2012v.jpg
Léto 2012 pred prostrihem
srpen 2012 (5)v.jpg
po prostrihani
srpen 2012 (6)v.jpg
srpen 2012 (6)v.jpg (131.54 KiB) Zobrazeno 1905 krát
Kllarka17
 
Příspěvky: 50
Registrován: 25 led 2010, 21:42

Re: Serissa Foetida

Příspěvekod Compel Lubomír » 30 zář 2012, 22:40

Tak když si dokázala zakořenit řízek, už takovej bonsaj. žabec nejsi. Za dráty by tě mohl kritizovat pouze, věci neznalý člověk. Když nejsou, hledáme i my starší, nějakou alternativu. Chvili to sice nebude vypadat esteticky ale účel to splní. To je důležitý.
Mě osobně se pouze nelíbí ty obnažené kořeny. Je to kytka tvoje a pokud se ti to tak líbí, já to respektuji.
Hodně úspěchů.
777 207 657
lcvcar@seznam.cz
Čaj Luboš
Uživatelský avatar
Compel Lubomír
 
Příspěvky: 1034
Registrován: 26 črc 2009, 16:13
Bydliště: Velemín

Re: Serissa Foetida

Příspěvekod ruda.p » 01 říj 2012, 23:29

ukázala jsi jak dokážeš z řízku vytvořit zajímavou rostlinku,tak to není o tom zda jsi nebo nejsi začátečník, ale to že máš proto cit :!: