Jak na něj?

Jak na něj?

Příspěvekod Johnys » 13 kvě 2010, 21:05

Zdravím. V pondělí jsem se vydal do lesa a objevil jsem, dle mého názoru, zajímavý kousek. Jelikož jsem amatér, začínám, tak bych se vás rád zeptal na radu. Jak ho tvarovat, jak zastřihnout a tak podobně. Zajímají mne vaše názory. Chci se to naučit, porozumět tomu a jednou taky radit a pomáhat.
Nerad bych ho nějakým způsobem zničil.
Děkuji za vaše odpovědi.

Čelní
Obrázek



Pravá strana
Obrázek



Zadní strana
Obrázek



Zadní znovu
Obrázek



Levá strana
Obrázek
Jan Škarda
Johnys
 
Příspěvky: 22
Registrován: 12 kvě 2010, 22:21
Bydliště: Obecnice, okr. Příbram

Re: Jak na něj?

Příspěvekod Martin Iša » 13 kvě 2010, 21:34

Vítej mezi Greenhorny. :jedna: Pokud začínáš, tak buk není pro začátečníka zrovna vhodný.Lepší by byl habr.Ale budiž. ;) Příště až budeš takto fotit, odhrab alespoň listí kolem kmenu a dej jako pozadí třeba ten batoh.Bude do toho lépe vidět.Tak jediné, co je na tom zajímavé, je ta křivka a ten pejsan. :) Pokud se nalejvají pupeny, tak je to ke kopání dobré.Pokud ho kopneš, tak ho vyfoť nanovo a neutrální pozadí.Ať se ti daří. :jedna: P.S.Bylo by dobré, dát si do podpisu křestní jméno.Aby se nestalo, že tě někdo osloví, a splete si tvrdé s měkkým. :mrgreen:
Přílohy
buk.JPG
Nikdy nesoupeř s blbcem.
Stáhne Tě na svou úroveň a tam tě převálcuje svými zkušenostmi.




775 164 435 martin.isa@seznam.cz
Martin Iša
 
Příspěvky: 3778
Registrován: 03 bře 2009, 17:28
Bydliště: Kaplice
člen ČBA: ano

Re: Jak na něj?

Příspěvekod Johnys » 13 kvě 2010, 21:50

Děkuji, pokud bude o víkendu solidně a čas, tak bych ho zkusil kopnout ale trochu se bojím toho, že se mi nechytne. Přinejmenším zkusím pořídit lepší fotky s nějakým lepším pozadím
Jan Škarda
Johnys
 
Příspěvky: 22
Registrován: 12 kvě 2010, 22:21
Bydliště: Obecnice, okr. Příbram

Re: Jak na něj?

Příspěvekod tomikzlesa » 14 kvě 2010, 09:51

Ahoj,